Zpět na nabídky práce Karlovy Vary

Nabídka práce Zákaznická podpora a správa obsahu e-shopu - Karlovy Vary

Ke dni 05.04.2024 nabízí Kokiska s.r.o. (02509016, Karlovy Vary) volné pracovní místo na pozici Zákaznická podpora a správa obsahu e-shopu v obci Karlovy Vary (okres Karlovy Vary).
Nabídnutá (minimální) mzda za (turnus) je 26 000 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 5. 4. 2024 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
Zákaznická podpora a správa obsahu e-shopu
Místo práce:
Karlovy Vary (Karlovy Vary)
Směnnost:
turnus
Nástup dne:
04.04.2024
Mzda:
26 000 až 28 000 Kč
Požadované dovednosti:
Práce s PC
Text nabídky:
Kontakt: Friedlová Martina, tel.: 775 228 788, e-mail: zaslat email Koho že to právě hledáme? Třeba to budeš zrovna ty, kdo rozšíří náš tým! Mrkni na naší nabídku a určitě se nám ozvi. Do našeho týmu customer care hledáme nadšence se zápalem pro nakupování a komunikaci. Protože kdo dokáže lépe pomoci zákazníkovi, než ten, který také rád nakupuje? Spolu s naším týmem budeš pro naše zákazníky první kontaktní osobou. Náplní práce je zodpovídání všech dotazů od našich zákazníků na témata produkty, doba dodání, platby, informace k reklamacím a mnoho dalšího. Vždy se snažíme najít nejen správné řešení, ale hlavně vykouzlit zákazníkovi úsměv na tváři. Společně také budeme pracovat na zvyšování standardů naší zákaznické péče. A to vše v našich moderních kancelářích v Karlových Varech. Proč pracovat zrovna u nás? - multijazyčný tým - prodáváme nejen v České republice ale také na Slovensku, Maďarsku, Polsku, Bulharsku, Rumunsku a Chorvatsku - zajímá tě náš sortiment? Tak určitě mrkni na naše webové stránky - www.kokiskashop.cz a www.gorillasports.cz - firemní kultura je budovaná na důvěře a otevřenosti - dostaneš kompletní zaučení a koučink od našich zkušených kolegů - nabízíme široký systém benefitů - občerstvení na pracovišti, mimořádné a vánoční odměny, sick days, teambuilding, vzdělávání, částečný home office (po kompletním zaučení), stravenkový paušál Co u nás tedy budeš dělat? - komunikovat se zákazníky (telefon, email, chat) a odpovídat na jejich otázky - kontrolovat příchozí objednávky a řešit individuální přání zákazníků - přidávat nové produkty, ale také upravovat již existující, případně opravovat chyby a překlepy Co očekáváme my od Tebe? - rozhled v oblasti internetového obchodu a jeho základní znalost - uživatelská znalost PC, textového a tabulkového editoru - uvítáme anglický jazyk alespoň na úrovni A2 a chuť se dále zlepšovat - výborné vyjadřovací schopnosti - komunikativnost - nebát se zvedat telefon a zjistit co zákazník potřebuje - přátelské a sebevědomé vystupování i v obtížných situacích - preciznost, smysl pro detail a musíš být týmový hráč Zbývající, ale důležité informace pro Tebe: - platové ohodnocení 26000 - 28000,- Kč - stravenkový paušál - vánoční odměna 400,- Kč za každý odpracovaný měsíc - sick days 40 hodin - dovolená 20 dní (= 160 hodin) - home office (max. 4 dny v měsíci) - turnusové služby (krátký - dlouhý týden) - datum nástupu: možný ihned

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Kokiska s.r.o.
Kontaktní osoba:
Martina Friedlová, 775 228 788