Zpět na nabídky práce Cheb

Nabídka práce Úředník/ce oddělení správních agend - Cheb

Ke dni 08.11.2024 nabízí Město Cheb (00253979, Cheb) volné pracovní místo na pozici Úředník/ce oddělení správních agend v obci Cheb (okres Cheb).
Nabídnutá (minimální) mzda za (jedna směna) je 27 000 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 8. 11. 2024 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
Úředník/ce oddělení správních agend
Místo práce:
Cheb (Cheb)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
02.01.2025
Mzda:
27 000 až 38 000 Kč
Požadované dovednosti:
Práce s PC, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Text nabídky:
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení správních agend. Druh práce: úředník/úřednice oddělení správních agend Platová třída: 10 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 2. ledna 2025 nebo podle dohody Pracovní poměr na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - organizační a komunikační schopnosti - rámcová znalost zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, v platném znění (městská autobusová doprava) - rámcová znalost zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů (zákon o evidenci obyvatel), v platném znění - schopnost řízení služebních vozidel - řidičské oprávnění skupiny B - dobrá uživatelská znalost práce s PC. Výhodou: - praxe ve státní správě - osvědčení o odborné způsobilosti v silniční dopravě - osvědčení o odborné způsobilosti při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů. Nabízíme: - odborné vedení v adaptačním procesu - pět týdnů dovolené - pět dní indispozičního volna - pružná pracovní doba - zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km), profesní růst a prohlubování znalostí. Výčet dokladů, které je nutné předložit: - vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici v podatelně Městského úřadu Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz) - strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášek: do 06.12. 2024 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny. Bližší informace o pracovním místě: Bc. Jana Hrdličková, tel. č. 354 440 207, e-mail: zaslat email. Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně Městského úřadu Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1. Termín výběrového řízení: 11.12.2024 (místo a čas bude upřesněn telefonicky). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Město Cheb
Kontaktní osoba:
Jana Hrdličková, 354440207