Kontakt: Kejřová Nikola, tel.: 725 680 388, e-mail:
zaslat email
Zaměstnanece na této pozici bude vykonávat následující činnosti:
Administrativa - zakládání a skenování dokumentů, správa smluv, docházek a podkladů pro účetní; Personální agenda - příprava a ukončování pracovních smluv (DPP, DPČ, HPP), kontrola dokumentů a lékařských prohlídek, aktualizace seznamu zaměstnanců; Nábor a výběr zaměstnanců, vyvěšování volných míst, zaškolování nových pracovníků; Koordinace zaměstnanců u zákazníků, dohled na kvalitu práce, zajištění zastupitelnosti; Správa vozového parku - pojištění, STK, servis, evidence pneumatik, atd.
o BOZP a školení, kontrola plánu úklidu, evidence chemie a BL; Objednávání materiálu, řešení provozních záležitostí s vedením
Požadujeme:
schopnost pracovat v týmu, komunikativnost, samostatnost, flexibilitu, organizační schopnosti, znalost práce na PC, aktivní řízení auta sk B, zkušenost na obdobné pozici výhodou
Stravenky