Zpět na nabídky práce Karlovy Vary

Nabídka práce Poradce/konzultant v agendě ZAM, KoP Ostrov (ID 11003411) - 28.09.2025 | ÚP

Ke dni 12.09.2025 nabízí Úřad práce České republiky (72496991, Ostrov) volné pracovní místo na pozici Poradce/konzultant v agendě ZAM, KoP Ostrov (ID 11003411) - 28.09.2025 | ÚP v obci Ostrov (okres Karlovy Vary).
Nabídnutá (minimální) mzda za (pružná pracovní doba) je 24 790 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 12. 9. 2025 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
Poradce/konzultant v agendě ZAM, KoP Ostrov (ID 11003411) - 28.09.2025 | ÚP
Místo práce:
Ostrov (Karlovy Vary)
Směnnost:
pružná pracovní doba
Nástup dne:
15.10.2025
Mzda:
24 790 Kč
Text nabídky:
Kontakt: Čerepešová Dana Ing., tel.: 950 125 285 Hlavní náplň činnosti: Provádění konzultační a poradenské činnosti v oboru státní služby nebo v oblasti aplikace mezinárodních smluv a práva Evropské unie. Vypracovávání individuálních akčních plánů ke zvýšení možností uplatnění na trhu práce včetně jejich aktualizace a vyhodnocování. • Činíte úkony orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoba oprávněna k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření. Vyřizujete věci ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav apod.). Posuzujete podklady pro správní řízení a provádíte důkazy potřebné ke zjištění stavu věci. • Vykonáváte činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům, popřípadě rozhodování při volbě z více variantních řešení, spočívající v soustavném přímém osobním styku s uchazeči o zaměstnání. • Poskytujete základní informace z oblasti evidence, zprostředkování a poradenství, oblasti nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti a o realizovaných projektech. • Podílíte se na pomoci s vyplněním a kontrolou příslušných formulářů, souvisejících se zařazením do evidence uchazeče, zájemce na Úřadu práce ČR. • Podáváte základní informace o podmínkách pro podání Žádosti o zprostředkování zaměstnání, Žádosti o zařazení do evidence zájemců o zaměstnání a Žádosti o podporu v nezaměstnanosti. • Přijímáte doklady související s oblastí evidence a podpor v nezaměstnanosti, zprostředkování a poradenství. • Obsluhujete technické vybavení pro zajištění přenosu informací o činnostech a službách Úřadu práce ČR, popř. vyvolávací systém, infobox a PC pro klienty. Poskytujete pomoc klientům při obsluze PC v rámci samo-obslužných aktivit spojených s hledáním zaměstnání. • Další úkoly v rámci Vašeho služebního zařazení plníte dle pokynů přímých nadřízených. • Ve své činnosti se řídíte organizačním a pracovním řádem služebního úřadu, obecně závaznými právními předpisy, vnitřními řídícími akty a služebními předpisy, plníte další obecné úkoly z nich vyplývající a řádně hospodaříte se svěřenými prostředky. • Zúčastňujete se školení o bezpečnosti práce a požární ochraně organizovaných služebním úřadem. V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 28. září 2025 na e-mailovou adresu zaslat email. Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Úřad práce České republiky
Kontaktní osoba:
Dana Čerepešová, 950 125 285