Popis volného pracovního místa
		 Pracovní pozice:
		
			Administrátor/ka prodeje 
		 Místo práce:
		Aš (Cheb)
			 Směnnost:
			jedna směna
			 Nástup dne:
			08.10.2025
             Mzda:
            
					38 000
					 až 42 000 Kč
            
				 Požadované vzdělání:
				Minimálně USV
         Text nabídky:
			Místo výkonu práce: Skandinávská 2, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pracovní doba: 7:00-15:00 h (dle domluvy). Náplň práce: organizace doprav k zákazníkům a od zákazníků, komunikace s dodavateli a zákazníky (NJ, AJ), interní administrativa spojená s prodejem zboží, zpracování interních a externích objednávek, zajištění archivace přepravních dokumentů dle zákonných a interních požadavků, plnění požadavků zákazníka OTIF, organizace vykládkových a nákladkových oken u zákazníků a ve skladech, vystavování reklamací na dodavatele a podíl na nápravných opatřeních, zpracování příchozích a vydaných faktur (aktualizace cen), archivace a kontroling dokumentace kvalifikace. Nabízíme: práce v  přátelském týmu, kde se vzájemně podporujeme, možnost rozšiřovat si kompetence a postupně přebírat větší odpovědnost, benefity, moderní pracovní prostředí, šance být součástí firmy, která jede dopředu. možnost využití zaměstnaneckých benefitů (pět týdnů dovolené, dotované závodní stravování, příspěvek na dojíždění). Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat v pracovní dny 8:00-15:00 h) anebo e-mailem; pokud hledáte práci, která má smysl, a chcete se stát součástí týmu, kde to opravdu žije, ozvěte se nám a pomozte nám posouvat logistiku a zákaznický servis na další úroveň.