Zpět na nabídky práce Sokolov

Nabídka práce Poradce/konzultant v agendě ZAM (m/ž) - Sokolov

Ke dni 22.10.2025 nabízí Úřad práce České republiky (72496991, Sokolov) volné pracovní místo na pozici Poradce/konzultant v agendě ZAM (m/ž) v obci Sokolov (okres Sokolov).
Nabídnutá (minimální) mzda za (pružná pracovní doba) je 24 790 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 22. 10. 2025 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
Poradce/konzultant v agendě ZAM (m/ž)
Místo práce:
Sokolov (Sokolov)
Směnnost:
pružná pracovní doba
Nástup dne:
15.11.2025
Mzda:
24 790 až 35 770 Kč
Text nabídky:
Upřesňující informace: Místo výkonu: Sokolov Hlavní náplň činnosti: Provádění konzultační a poradenské činnosti v oboru státní služby nebo v oblasti aplikace mezinárodních smluv a práva Evropské unie. Vypracovávání individuálních akčních plánů ke zvýšení možností uplatnění na trhu práce včetně jejich aktualizace a vyhodnocování. - Činíte úkony orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoba oprávněna k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření. Vyřizujete věci ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav apod.). Posuzujete podklady pro správní řízení a provádíte důkazy potřebné ke zjištění stavu věci. - Vykonáváte činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům, popřípadě rozhodování při volbě z více variantních řešení, spočívající v soustavném přímém osobním styku s uchazeči o zaměstnání. - Poskytujete základní informace z oblasti evidence, zprostředkování a poradenství, oblasti nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti a o realizovaných projektech. - Podílíte se na pomoci s vyplněním a kontrolou příslušných formulářů, souvisejících se zařazením do evidence uchazeče, zájemce na Úřadu práce ČR. - Podáváte základní informace o podmínkách pro podání Žádosti o zprostředkování zaměstnání, Žádosti o zařazení do evidence zájemců o zaměstnání a Žádosti o podporu v nezaměstnanosti. - Přijímáte doklady související s oblastí evidence a podpor v nezaměstnanosti, zprostředkování a poradenství. - Obsluhujete technické vybavení pro zajištění přenosu informací o činnostech a službách Úřadu práce ČR, popř. vyvolávací systém, infobox a PC pro klienty. Poskytujete pomoc klientům při obsluze PC v rámci samoobslužných aktivit spojených s hledáním zaměstnání. - Další úkoly v rámci Vašeho služebního zařazení plníte dle pokynů přímých nadřízených. - Ve své činnosti se řídíte organizačním a pracovním řádem služebního úřadu, obecně závaznými právními předpisy, vnitřními řídícími akty a služebními předpisy, plníte další obecné úkoly z nich vyplývající a řádně hospodaříte se svěřenými prostředky. - Zúčastňujete se školení o bezpečnosti práce a požární ochraně organizovaných služebním úřadem. Kvalifikační a další požadavky: - uchazeč má potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky - minimálně vyšší odborné vzdělání - výborná uživatelská znalost práce s PC zejména MS Word a MS Excel - výborné komunikační dovednosti - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost - profesionální vystupování, psychická odolnost - znalosti, popř. praxe v oblasti státní správy výhodou Pracovní poměr na dobu určitou po dobu dočasné nepřítomnosti státního zaměstnance (dlouhodobá pracovní neschopnost) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění). Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - stravenkový paušál v hodnotě 70 Kč - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - odměny k životním a pracovním výročím V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 2. listopadu 2025 na e-mailovou adresu zaslat email. Více informací naleznete zde: https://www.uradprace.cz/poradce-konzultant-v-agende-zam-kop-sokolov-id-11014478-02-11-2025 Kontaktní osoba: Ing. Blanka Jeníková, MBA - e-mail: zaslat email

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Úřad práce České republiky
Kontaktní osoba:
Blanka Jeníková, 950 161 300