Upřesňující informace:
Místo výkonu práce: Sokolov
Platové zařazení: 9. platová třída
Trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou
Den nástupu do práce: 01.02.2026
Popis pozice:
- Zajišťuje komplexní administrativu na úseku přidělování městských bytů do pronájmu (vyhlašování nabídek, přijímání žádostí, předkládání ke schválení Radě města Sokolova včetně prodlužování a výpovědí stávajících nájemních smluv).
- Vede evidenci na úseku hospodaření s byty.
- Provádí kontrolní činnosti na úseku bytového hospodářství.
- Vede evidenci příchozí a odchozí pošty odboru.
Předpoklady: (DLE § 4 ODST.1 ZÁKONA O ÚŘEDNÍCÍCH)
- Uchazeč musí být fyzickou osobou, která je státní občanem ČR, nebo občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popř. fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.
- Ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Co požadujeme:
- Rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů.
- Rámcová znalost zákona č. 89/2012, občanského zákoníku, zejména oblast nájemního bydlení.
- Velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office, internet).
- Řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič).
Výhodou je:
- praxe na obdobné pozici
- praxe ve veřejné správě
Požadované znalosti budou ověřeny při ústním pohovoru, případně písemným testem.
Místo a způsob podání přihlášky a ostatních dokumentů:
- Přihlášku spolu s přílohami je nutno podat v obálce zřetelně označené nápisem „Výběrové řízení na referenta/tky majetkové správy města“
Přihlášku spolu s přílohami doručte:
- osobně na podatelně Městského úřadu Sokolov,
- na e-mail:
zaslat email,
- poštou na adresu Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov, anebo
- do datové schránky - 6xmbrxu
A TO NEJPOZDĚJI DO 31.12.2025
Nabízíme vám:
- pružnou pracovní dobu,
- stravenky v hodnotě 120 Kč,
- 25 dnů dovolené,
- 5 dnů indispozičního volna,
- ošatné,
- měsíční příspěvek sociální fond – 3 000 Kč,
- možnost příspěvku na jazykový kurz,
- možnost získání městského bytu.
Jak se přihlásit do výběrového řízení:
1. Vyplňte a podejte přihlášku, která musí obsahovat:
- označení pracovního místa,
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - telefonický kontakt,
- doručovací adresu (je-li odlišná od adresy místa trvalého pobytu),
- datum a podpis uchazeče.
2. K přihlášce připojíte:
- Životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností.
- Čestné prohlášení o bezúhonnosti.
- Kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání + diplom k dodatku
Kontaktní osoba: Miluše Bartošová, DiS.
Způsob kontaktu:
- telefonicky: 354 228 153
- na výběrovém řízení: Po termínu pro podávání přihlášek bude uchazečům oznámeno.